Kontroler ładowania pojazdów CC612

Przeznaczenie: STACJE ŁADOWANIA

Napięcie zasilania: DC 12V

Protokół OCPP: 1.5 SOAP, 1.6 SOAP i JSON

Obsługiwane wtyczki: TYP 1, TYP 2

Temperatura pracy: -30°C … +70°C

Kontroler ładowania CC612 został zaprojektowany tak, aby spełnić wymagania związane z bezpieczeństwem podczas procesu ładowania zarówno w stacji ładowania AC jak i w pojeździe elektrycznym.

Podstawowe dane kontrolera ładowania CC612:

  • kontrola ładowania zgodnie z normą IEC 61851-22 tryb 3
  • obsługa sieci 2.5/3G
  • możliwość kontroli prądów różnicowych (niezbędny dodatkowy przekładnik)
  • możliwość współpracy ze wszystkimi rodzajami wtyczek
  • czujnik temperatury wewnętrznej
  • obsługa protokołu OCPP
  • możliwość konfiguracji zdalnej i lokalnej
  • możliwość dołączenia czytnika kart RFID

 

Dane techniczne

Przeznaczenie

STACJE ŁADOWANIA

Napięcie zasilania

DC 12V

Protokół OCPP

1.5 SOAP, 1.6 SOAP i JSON

Obsługiwane wtyczki

TYP 1, TYP 2

Karta SIM

micro SIM

Temperatura pracy

-30°C … +70°C

Warianty

TypModem Interfejs licznika energiiPomiar prądów różnicowychKomunikacja PLCLEDy Interfejs użytkownika
CC612-1M4PR4GeHZ i impulsowetak*takReady, Alarm, PLCtak
CC612-2M4PR4GModbus i impulsowetak*takReady, Alarm, PLCtak
CC612-1S0PReHZ i impulsowetak*takReady, Alarm, PLCtak
CC612-2S0PRModbus i impulsowetak*takReady, Alarm, PLCtak
CC612-2M4R4GModbus i impulsowetak*nieReady, Alarmtak
CC612-2S0RModbus i impulsowetak*nieReady, Alarmtak
*Wymagany przekładnik W15BS zamawiany oddzielnie

Schematy

CC612 - schemat połączeń

Komunikacja

OCPP – protokół komunikacyjny służący do komunikacji między stacjami ładowania pojazdów elektrycznych (EV), a centralnym systemem zarządzania.

PLC – protokół komunikacyjny między pojazdem a stacją ładowania. Dotychczas większość pojazdów aut i stacji obsługiwało jedynie podstawową komunikację PWM. Jednak zgodnie z najnowszymi trendami wśród producentów pojazdów w przyszłości przewagę będzie miała komunikacja PLC. Spowodowane jest to dużo większą możliwość wymiany danych między stacją a samochodem. Ten nowy sposób komunikacji pozwala na wykonywanie płatności poprzez samo połączenie pojazdu ze stacją, przesyłaniu szczegółowych danych na temat stanu naładowania pojazdu. Protokół zawiera dodatkowe informacje takie jak elastyczna taryfa ładowania czy informacje o umowie. Komunikacja PLC umożliwia ładowanie „Plug and Charge”, czyli jedyne co robimy na stacji to podłączamy pojazd do ładowania, a cała reszta dzieje się bez ingerencji ludzi.

PARAMETRY SIECI BEZPRZEWODOWEJ

Pasma częstotliwości: 850/900/1800/1900 MHz
Zasięg anteny: ≤2.5 dBi
Impedancja: 50 Ω
Szybkość przesyłania danych GSM:
GPRS: UL 85.6 kBit/s; DL 85.6 kBit/s
EDGE: UL 236.8 kBit/s; DL 236.8 kBit/s
UMTS:
WCDMA: UL 384 kBit/s; DL 384 kBit/s
DC-HSDPA: DL 42 MBit/s
HSPA: UL 5.76 MBit/s; DL 14.4 MBit/s
Antena: Phoenix Contact model PSI-GSM/UMTS-QB-ANT-2313371
 

Do pobrania

Kontakt

Jeśli masz pytania dotyczące produktu zadzwoń pod numer:

519 087 549

lub wyślij wiadomość na adres:

a.bilek@promac.com.pl